Yarı (Semi) Konçerto Piyanosu

Profesyoneller için baştan başa bir koçerto piyanosudur ve de 2008’de E-272 modelinin kardeşi olarak tanıtılmıştır. – Formunun çerçeve olmasından da soyuna çektiğini yeterince gösterir: ses yansıtma refleks alanları, simetrik formu ve sayılı resonans zemini kantable ses ve geniş basamaklı modülasyon kabiliyeti en kısık pppp’den enerjik ffff’ye kadar gitmesini sağlamaktadır.

Caposu 46 tonuyla klavyesinin ortasından ileriye gidebilmekte ve böylelikle en büyük ses tonları hacmine ulaşmakla beraber bu denli ‘daha fazla parlaklık ve yankısıyla’ dünya piyano piyasasında eşsiz olduğunu kanıtlamaktadır: 42 ses tonu kancalarla tutturulmuştur! Orta dereceli oditoriyumlar ve bir solist-ve oda konçertosu için ideal bir piyanodur – şu anda D-232’nin durduğu en meşhur yer Bagsværd Kirke Kopenhagen’dir, 20. yüzyılın mimari eserlerini yaratan Jørn Utzon (Sydney Operasını tasarlayan mimar) tarafından tasarlanmıştır ve de D-232’yi Steingraeber özel olarak tasarlamıştır.